2011. október 4., kedd

csak öregesen

alma apja.

a gyerek itthon gondosan becsomagolt a zebrás táskába. ildiéknél kipakolta a tartalmát:
- három körömlakk
- két bankkártya
- egy vizipisztoly
bé szórakozottan nézte:
- "a gyerek szépítkezik, van pénze és meg tudja védeni magát. szerintem ez tök rendben van!"
:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

*****************

ma voltunk úszás órán. ami vicces volt. alma viszonylag hamar lerövidítette a 60 percet mondjuk úgy tízre, mivel simán lesétált a dobogóról a mélyvízben és alábukott. r. is ugrott, én is ugrottam, de az "úszó bácsi" hamarabb odaért. persze nem volt semmi gond, csak megijedt és nem is ezen múlott az egész, hanem még kicsike, nem tud mit kezdeni azzal, hogy idegenek hurcolják fel-alá a vízben és kérnek tőle dolgokat. szerintem kap fél évet és akkor újra próbáljuk. kis drágám :o)))

na de mi ketten ildivel a parton, sej! néztük a huszonpáréves srácokat és vén p.csákként folyattuk a nyálunkat. eszembe jutott ex-béla egyik vizilabda meccse, ahol folyamatosan az ellenfélnek tapsoltam, mert az ausztrál vízilabda válogatott ült mellettem és ez nem kicsit terelte el a figyelmemet. hát mi nők sem vagyunk fából kérem szépen. más kérdés, hogy ezek itten a gyerekeim lehettek volna. najó, igen szűken, de akkoris. legalább jól kinevettük egymást utána :o))))))

anno k-val olaszországban huszonhárom évesen megállapítottuk, hogy milyen gáz, hogy apukák tolják elöl a babakocsit kocsányon lógó szemekkel, hátul meg ott kullognak a fáradt anyukák... még mindig mennyivel jobb, amíg az én melleimet bámulják, nem?

na. hát erről annyit, hogy eljön az a nap, amikor te állsz a babakocsi mögött :o)))))))
(és amíg ki tudod nevetni magad, addig minden rendben.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése