2011. október 16., vasárnap

nagyonfáradtnagyon

tegnap 50cm magas hengerben víz alatt lebegő rózsakompozíciókat gyártottam. egy napig törtük a fejünket a virágossal, hogy ugyan mitől nem tolja majd ki a víz felhajtóereje, de megoldottam és volt annyi eszem, hogy kertészetben vegyek díszkavicsot, ne hobbiboltban kimérve 20-szor annyiért. (fejsimi.)
a hengerek lélegzetelállítóan néztek ki. élveztem a hatást és hogy mindenki rájuk csodálkozik. szépek voltak, mitagadás.
ahogyan  virágok is - az új virágosom remekül vizsgázott, nagyon elégedett voltam. ráadásul tök aranyos csaj, jó lesz ez így... :o)

kicsit fájt, amikor mondták este 6-kor ahogy mentünk volna haza (reggel 8 óta voltunk úton, pakoltunk, díszítettünk), hogy hajnali 6-IG le kell szedni mindent, mert filmforgatás lesz... ne máááár. mi ugyanis előző éjjel elképesztően jót vacsoráztunk a ponyvában dimékkel, ezért hajnali kettőkor feküdtünk csak le mire mindennel kész lettünk az esküvőre. (oké. háromig még vihogtunk az ágyban, mert eszembe jutott dim, ahogy kifelé sétáltunk a gátról... ő orosz, de GYÖNYÖRŰEN és helyesen beszél magyarul, nyilván orosz akcentussal, csúcs. na balázs épp kodályról mesélt neki, nem tudta kicsoda-micsoda, majd felsóhajtott és az mondta: "de jó! amikor mentem az andrássy-n soha nem tudtam, hogy ki az a KODÁLY KÖRÖND, mostmár tudni fogom!" - és akkor én ott majdnem bepisiltem a nevetéstől, konkrétan guggoltam az út közepén. ráadásul fokoztuk, mert mesélte bé, hogy kodály a dalokat hogy kutatta, mire mérnök-dim újabb hozzászólása: "és ezt hogyan ábrázolta? FÜGGVÉNYBEN?" - azt hiszem ezen a ponton tényleg be is pisiltem talán :o))))))))))))))))) még az ágyban is rázkódtam a nevetéstől éjjel.

naszóval mi ott álltunk este félholtan a fáradtságtól a 3-4 óra alvásunkkal és akkor jöjjünk vissza hajnalban???? ááááááh. itthon úgy feküdtünk a kanapén, hogy már az is kő-papír-ollóért kiáltott, hogy ki álljon fel kiengedni a kutyát :o))) x-faktor, végét már félálomban, majd egyenesen be az ágyba... és hopp, 4:15-kor ébresztő (negyed ötkor vazze!!!! áááááááh) - sötétben el a helyszínre, sötétben haza. király.

amire nem számítottunk: a pár és a szülők épp akkor mentek el (te jó ég, akkor ez mégis nagy buli volt) és konkrétan halálra dícsértek mindent. akkor ott úgy éreztem ezért érdemes volt felkelni... de itthon azért még jólesett visszabújni a takaró alá fél 7-kor...

valószínűleg ott lennék még, ha b. nem ásná éppen a kertünket idekinn, ezért már 8 után kint szedtem a kutyaszart - felemelő programok ezek, kérem szépen. amiről eszembe jut a tegnapi nap egyik fénypontja: volt két óránk szabadon amíg a szertartás ment, így elugrottunk ebédelni. én korrekt játszóruhában, szép voltam. találtunk egy csík napfényt az egyik kávézó teraszán  (bé nem is akart bemenni a cigifüstbe) és a napon ettünk, én pokrócba bugyolálva, nyami, jó volt. csak majd' megfagytam egy idő után, hiába indultunk útnak. javasoltam, menjünk le az aluljáróba (!!), mert ott MELEG van. ezért a metró bejárat melletti princessnél konkrétan csöveztünk bé-vel, mert még nem tudtunk visszamenni a terembe a vacsorát rendezgetni, amíg a vendégek el nem mentek... hát vazze, szétnevettük magunkat :o) de legalább felmelegedtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése