2011. október 10., hétfő

napi kezdés

elszállt a teljes (jó hosszú és magvas) bejegyzésem. na ezt meg hogy csináltam?
nem írom újra. akkor csak morzsákban...

- minden leletem teljesen negatív :o))))))))))))))))))))) újjászületési nap...
- még mindig ugyanaz a gondolat foglalkoztat: mennyi stresszt kéne kiírtanunk az életünkből. én azonnal a-val kezdeném, leszarva a pénzt és hogy ki a férje. előbb-utóbb olyat fogok neki mondani, amit megbánok. és igazából nem fogom megbánni, hanem jó lesz kimondani. de egyelőre nem vagyok a saját ellenségem és bé-é sem. addig is a túlélésre játszom. legyünk már túl rajta és hadd ne kelljen vele többé találkoznom.
- a héten a szerdai nap éltet, a délelőtti csajos találkozóóóóó, éljen :) :) :)
- nagyi ismét elesett :( már viszi vissza az otthonba a mentő, de olyan kérdések merültek fel bennem, felidézve a egutóbbi kórházi tartózkodásának részleteit, hogy vajon meddig élet az élet...? :( nem is olyan nagy baj, hogy ezt most nem fejtem ki megint.

egyébként meg. rájöttem, hogy IMÁDOM az őszt. hogy hoza magával a változást.
ültünk zs-vel a csoda-masszázsom után (kicsit még jobb lett volna ha ELŐTTE kapom meg a diagnózist, de azért így is egész jól el tudtam lazulni szerintem) egy olyan helyen ahol nyitva volt mindkét ajtó és mi pokrócba takarózva kapaszkodtunk a tejeskávéba, kint fújt a szél és sárga falevelek hullottak... azért ez a hangulat utánozhatatlanul gyönyörű.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése