2011. október 13., csütörtök

nagyonfáradtan

olyan fáradt vagyok, hogy a seggem konkrétan kapaszkodik a székbe.
több mint négy órát bandukoltunk a virágpiacon és még utána sem állt meg a rohanás... itthon kikísérleteztem hogyan is lesz tökéletes az üveghengernyi vízbe zárt fehér rózsa (szombaton lesz az esküvő, én csütörtök este kísérletezgetek... azért laza vagyok vazze :o) meglátogattuk új szomszédainkat és nagyon nagyon tetszett a lakás, amit fönt kreáltak. kellemes este volt.

mondjuk már legalább fél órát töltöttem a kanapén és még próbálom összeírni hogyan is áll össze a szombati nap... húzós lesz, annyi biztos.

épp írni akartam, hogy a jövő héten nem akarok semmi mással foglalkozni, csak alma szülinapi buli és óvoda előkészületeivel... aha. már most be van táblázva. király. viszont egyre inkább fontolgatok valamit... munkailag... :o)

szerintem megkockáztatom, hogy kihagyom a ma esti film felét és eldőlök az ágyban... végem van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése