2011. október 23., vasárnap

csendesen

szeretem ezeket a pillanatokat. teljes csend honol a lakásban, csak a tévé megy halkan, bé is, alma is alszik, én meg csendben elmolyolok a bulira készített falatok legvégével... (olyan lett a máj, hogy azt kell mondanom, istennő vagyok :o) várom, hogy száradjon fel a padló, aztán csinálok magamnak egy jó kis kávét és élvezem ezt a csendet egy kicsit. nemsokára jön mindenki, akit nagyon szeretek, felköszönteni almát... láv.

délelőtt itt volt dr.p. és hozott almának egy trambulint és egy királylányos laptopot... szerinted? teljes extázis :o) szeretem amikor itt vannak dr-p-ék, mert olyan sok szeretet van bennünk, bármilyen nyálasan is hangzik. de én szeretek jó emberek társaságában lenni. amikor elmentek, bé-vel szinte egyszerre szólaltunk meg: milyen kár, hogy nem futunk össze gyakrabban...

a fejem fölött lufik lógnak, a kutya alig hallhatóan horkol az ajtó előtt... innen az asztaltól egy hatalmas fenyőfát látok az ablakon át és szinte érzem milyen nyúlós kint az idő... a hajam égnek áll (a fodrász nagggyon kéne már), még csomó gyerekjátékot kell eltennem, mégis olyan jó most...

még mindig teljesen meg vagyok hatódva, hogy 3 éves lett... nem jó emlék a szülés ideje... de annál jobb most :o) (holnap OVI - váááááá, tökre izgulok :o)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése