2011. október 16., vasárnap

az igényesség világnapja

két napja ugyanabban a ruhában vagyok. ezt még tudom azzal a ténnyel fokozni, hogy annyira fáradt voltam hajnalban, hogy még ebben is aludtam :o))))))

reggel arra gondoltam minek levenni ahhoz, hogy takarítsak? eddig is rámoltam benne.
ha már lúd legyen kövér :o)

egyébként meg. tévé kikapcs. számítógép kikapcs. (kivéve most egy percre egy biznisz ímél és a spontán kikívánkozó magvas gondolat miatt.)
helyette ezer év után megint ZENE megy baromi hangosan és én ahelyett, hogy mindenféle elvonná a figyelmemet, énekelek miközben rámolom el a dolgokat... kint süt a nap és a fél kert már fel van ásva.

most jó. pedig csak takarítok.
az élet néha nem is olyan bonyolult, ugye?
(vagy ez a chill-out hatása? :o)))

http://www.youtube.com/watch?v=djAoIFM1lcc
(eléggé nyugiban fogod tenni a dolgod :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése