2011. október 26., szerda

nagyonjól

ez egy nagyon tanulságos nap volt...
először is az ovi. hát ma reggel már nem volt nyígás, se induláskor, se érkezéskor, nem sírt, sőt majdnem elfelejtett köszönni is :o) nagyjából repültem kifelé az oviból.
a. megvárt és ismét elmentünk kávézni a lassan kedvenccé váló rogyadozó székekre (más nincs nyitva korán)... elkezdtünk beszélgetni és ezt valahogy abba sem hagytuk. délig!!!!!
na de nem is ez volt a nagy szám, hanem a témák, amelyeket érintettünk...

egyszer nyígtam, hogy nem nagyon tudom kinek elmondani ami mostanában nyomja a szívem... (nem azért, mert nincs kinek, hanem mert bennem ragadt mindig, nemtom miért.) most viszont teljesen spontán úgy alakult, hogy olyan, de OLYAN dolgokat beszéltünk meg... és magától értetődően el tudtam mondani egy csomó mindent - már beszélni róla is érdekes volt, mert ahogy mondja az ember, sokszor eleve adódik a válasz, a megoldás (lehet, hogy mindenkinek hangosan kéne beszélnie a tükör előtt? :o) de pontosan azok a témák adódtak, amelyek már olyan régóta belém voltak "ragadva"...

ráadásul néha pont egy teljesen friss szempontot kapunk ha egy kicsit távolabbi emberrel vitatjuk meg, aki nem lát bele annyira az életünkbe mint mondjuk a legközelebb állók. ettől valahogy hatásosabb is minden amit mond, ahogy ő látja... sok dologgal nagyon meglepett. (pl. a tegnapi kávézáskor engem nyálcsorgatva bámuló pasival - höh, észre sem vettem, ami messzebb vezet mint pusztán az, hogy félig háttal ültem...) mindenesetre kb. egy méterrel a föld fölött mentem a gyerekkel, teljesen lehiggadva és feltöltődve, mintha egy rövid időre magaslaton állnék, ahol sokkal jobban rálátnék az életemre úgy globálisan, ahogy egyébként mi magunk soha nem tudunk... hát nagyon tanulságos volt, na. szerintem most írok neki egy köszönő levelet! komolyan. bár ő maga is említette, hogy ilyesmiről még senkivel nem beszélgetett így.

nnnők. kávé. kilátás. ennyi. még a könyvelőhöz sem ment el, inkább ott ragadtunk a helyünkön :o)

szóval sok az infó, ami a fejemben kergetőzik... köztük egy ennél kicsit földhöz ragadtabb gond, hogy bé du. elmegy vhová, nekem meg esküvő megbeszélésem lesz - ezek szerint almával, ami azért nem lesz olyan nagyon egyszerű. (de megoldom, mert muszáj.)

nahát. konkréten felfrissültem lelkileg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése