2011. október 28., péntek

semmikülönös (végre)

nemtom, ma valami nagyon jó érzés fogott el. mint amikor egyszerűen ELDÖNTÖD, hogy minden rendben lesz. és úgy lesz, punktum.

konkrétan beleszerettem egy épp épülő házba nem messze az ovitól. leálltam az építkezés mellett és ha lett volna ott valaki, tuti megkérdezem, hogy eladásra építik-e vagy van már tulaja... szerintem ezeket a dolgokat is csak érzésre lehet csinálni. ránézel egy helyre, egy házra, ott állsz és vagy otthon érzed magad, vagy nem. hát engem ennek az utcának a teteje konkrétan elvarázsol...

almának vettem egy inci-finci ajándékot, amiért ilyen ügyes volt a héten az oviban (és kilátásba helyeztem ama bizonyos hello kitty-s balerina cipőt, amennyiben két hét múlva már megpróbál ott aludni :o))))) az ilyenek nálunk beválnak. asszem.

délutáni műszakban füvet fogok vetni. de lehet, hogy köcsög módon megvárom vele bé-t és holnap csináljuk együtt, ehhe :o) azonnal kell szereznem egy fodrászt. most!!!!! sehol senki nem ér rá spontán!! áááááh.

bé anyukája ma hazajöhet a kórházból a hosszú hétvégére.
szeretem, hogy ma ilyen jó a kedvem és semmiségekről vágyom csak írni...
(és ha megnyomom a közzététel gombot, utána tudom, hogy diósdi házakat fogok nézni a neten egy kicsit... álmodozni jó...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése