2011. október 16., vasárnap

telepátia

sokat hallottam már róla. sokat beszélnek róla. és sokszor tapasztaltam már. de valahogy nem "tudatosan". mert mi bé-vel olyan gyakran mondjuk SZÓ SZERINT ugyanazt. ráadásul gyakran ugyanakkor. ilyenkor csak nevetünk persze.

de most hajnalban valami más volt. nem tudom, nem értem, de megörökítem. talán a tény, hogy "félálomban" jöttünk hazafelé a dekoráció lebontásából (hát szokott a f.szom negyed 5-kor kelni), mindketten pillogtunk, és néztük milyen szép az ég, ahogy egy ilyen felkelő napos narancs keveredik bele a hajnali kékbe... egy pirosnál álltunk budaörsön, amikor abban a hajnali nyugalomban kristálytisztán JÖTT egy gondolat. tök érdekes volt, talán pont ez a félálom adta nyugalom tette lehetővé, hogy úgy észleljem, hogy konkrétan "megérkezett" az ötlet: adjuk az egyik virágot ami maradt az ildinek. zöldre váltott, elindultunk és én lustán azt mondtam: "szerintem adjuk a lépcsőkorlát díszt az ildinek, majd vidd ki a kocsihoz, amikor jön érted a gábor" (jah, mert mazochista bé nem feküdt vissza, hanem elment horgászni a srácokkal. hajnalban. ez bolond.) - mire bé rámnézett és jött a szokásos: "UGYANEZT akartam mondani!!!! pont most gondoltam rá, hogy..." - csak késett, mert fáradt volt azonnal mondani, én meg ott hajnalban "elkaptam" a gondolatot.

ez biztos tök fura lesz, amikor visszaolvasom, de baromi érdekes élmény volt. simán el tudom képzelni, hogy minden alkalommal így van egyébként, csak épp semmit nem észlelek belőle, annyi a figyelemelterelő körülmény állandóan. de ma hajnalban még a rádió sem ment és mivel kellőképp kómában voltam, nem kergetőzött ezer gondolat a fejemben egyszerre, így sokkal könnyebb volt észlelnem ezt az egyet, amint a semmiből (?) megérkezett...

sokkal többet tudunk mi emberek, mint gondolnánk.
és ezt érdemes volt megörökíteni magamnak, hogy emlékezzek erre a megfoghatatlan jelenségre.




ps. nem emlékszem mikor volt utoljára ennyire rend itthon. nagyon elégedett vagyok. reggel 10-től este 9-ig tartott és isteni a kilátás a kanapéról. megérte. nagyon megérte... :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése