2011. október 22., szombat

isten éltessen, királylány

már szárnyas tündérruhában indítottuk a napot... :) persze a közértbe is abban jött - csizmával. megzabáltam. egész délelőtt: "és mikor jönnek a vendégek? és mikor jönnek a vendégek?" olyan izgatott volt, hogy majd kicsattant a kis drága - mondanom sem kell, hogy úgy dőlt be az ágyba mint a fél tégla.
(bé is a kanapéra, itt horkol, édes, az is olyan fáradt.)

én szép csendben elpakoltam, nézem a tévét és teljesen meg vagyok hatódva, hogy három éves lett az én kis királylányom... láv.

holnap folyt. köv. a családdal. asszem nem lesz gond a ruhaválasztással: tütü és balerina cipő, ehhe :)

4 megjegyzés:

  1. Isten éltesse a királylányt, és szüleit! Legyetek nagyon boldogak! :)

    VálaszTörlés
  2. Minden csodaszépet, s jót kívánok Nektek, a szülinaposnak egy nagyobb halommal!!!!!

    Millió puszi: csen

    VálaszTörlés
  3. Most olvaslak vissza, most lett időm, később még folytatom, de itt most boldog szülinapot kívánok a kis göndörhajú királylánynak!!! Millió puszi: sirálylány

    VálaszTörlés