2011. november 14., hétfő

bday

csak hogy kiemeljek egyet a sok kedves és megható köszöntés közül...

"Ezúton is puszillak szülinapod alkalmából! Mondtam már, hogy mennyire örülök Neked? :) Pl. Micsoda dekor és csoda csokrom volt Neked köszönhetően az esküvőmön, micsoda csoda mód megzenésítették párodék a versemet, micsoda csoda, hogy Bendegúz még mindig őrzi az Almától kapott két kavicsot... Szóval igen, örülök, hogy vagy! Boldogságot Nektek!" (Anita)

már könnyeztem egyet reggel az autóban bé levelén... ez egy ilyen meghatódós nap lesz :) :)
mint a tegnap este.

2 megjegyzés:

  1. nagyon boldogat kedvenc naplóíróm :)

    VálaszTörlés
  2. háháháááá, bocsi, de most úgy elképzeltem anyukádat, hogy a biztonság kedvéért felhívott:DDDDD ééédes....az anyukák már csak ilyenek...egyszer én is felhívtam anyámat, mikor a kolléganőm hozott valami kólának álcázott gyilkos koffeinbombát, én meg azt hittem, szívrohamom van, és felhívtam anyámat elköszönni:))))

    VálaszTörlés