2011. november 4., péntek

wish me well

úszom... beígértem bé-nek, hogy még ki is takarítok gyorsan... aha. csomagok még sehol, pedig mindjárt menni kell almáért az oviba. tehát utána nem indulunk azonnal sajnos, hanem rongyolunk haza bepakolni. lezuhanyozni, hajat mosni már esélyem sincs, majd a szállodában ezzel kezdek szerintem. vagy mittomén - csak lennénk már ott :) volt egy spontán szívinfarktusom, amikor megláttam hová megyünk, nem tudtam, hogy ennyire messze van, bele sem gondoltam, hogy a benzinköltség így több lesz mint az ott tartózkodás... de egyszer élünk.

háromgenerációs (anyu-én-alma) hétvége, júj nagyon várom :)))))) bé annyira "el van keseredve" amiatt, hogy elmegyünk, hogy már le is szervezte szombat estére az ittalvós zsugapartit a férjekkel :)

száradhatna gyorsabban a padló, mintha még mindig reménykednék, hogy 5 perc alatt be tudok csomagolni kettőnknek... áááh :) azért lehet, hogy megpróbálom, ki tudja. (hol a fürdőruhám vajon?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése