2011. november 15., kedd

minőségi különbség

ma mindent felvettem, amit csak tudtam az "újak" közül. új melltartóban, új farmerben, új cipőben, új trikóban szálltam be a kitakarított autóba reggel - amit csak azért írok most le ilyen részletesen, mert felfoghatjuk tudományos kísérletként is, hiszen nem fogytam spontán húsz kilót, nem szűntek meg a gondjaink - és mégis EGÉSZEN másképp éreztem magam: konkrétan jól. hát ennyit számít az, hogy mivel veszed körül magad, mennyit törődsz magaddal, mennyire raksz rendet magad körül...

egyébként meg. olyan fáradt vagyok, hogy csak bámulom a ma talált textíliáim feltöltött fényképeit és nagyjából lecsukódnak a szemeim mielőtt csatolom őket egy-egy e-mailhez... (ebből az következik, hogy dolgozik a halál most, megyek aludni :)) bé tök betegen fekszik, én lejártam a lábaimat ma két menetben (új cipőben), majd egész du. csoda-almát szórakoztattam, főztem, teregettem, magamban átkoztam a végeláthatatlan házimunkát, ami valahogy mindig kezdődik elölről - szóval kipurcantam. (ráadásul előző éjjel 4-kor almával ültem a fotelben, mert köhögött - istenem, ezek az édes hajnali összebújások, imáááádom, ki nem szarja le, hogy nem alszom - majd fél 5-kor megjött bé, ami jó, mert tudott sokat aludni, de rossz, mert horkolt, így én ezidőtájt abba is hagytam a próbálkozást... :) tehát fellőtték a pizsimet, megyek és rápihenek a holnapra szépen.

ps. és ott aludt az oviban!!! volt is hiszti előtte, nem alvás, hanem bambulászás, de összességében nem volt vészes. meg is kapta a hello kitty-s balerina cipőjét, ahogy ígértem. még nem tudom, hogy ez motivációak számít-e vagy korrekt megvesztegetés. de kit érdekel, ha működik? :)

1 megjegyzés: