2011. november 14., hétfő

köszönöm

a sok köszöntést. a sok kedvességet. a sok megható dolgot. v. extra sms-ét, hogy tényleg sokat gondol rám, a. sorait, anyukám készülődését, bé levelét... és mindenki kedvességét. komolyan. ez azt jelenti, hogy körbe vagyok véve szeretettel és ennél többet mit kívánhatna az ember?

naja. hát azt, amit a zén uram ma tett: a fejem még mindig olyan, mint amikor az ötévest elviszik a vidámparka... hát elvitt engem igazi csajos shoppingolni! :) :) és isten bocsásson meg, de kurvára élveztem! (ahogy egyébként minden alkalommal élvezem - nemtom, biztos papucsállatka vagyok és tökéletes célpontja a plázáknak, mittomén, a lényeg, hogy ennyi idő "kihagyás" után azt mondta, mert ismer jól, hogy ma le van szarva minden, tudja mi miatt érzem pocsékul magam és ezen most szépen változtatni fogunk, sej.

na sej is, és le a kalappal őelőtte, mert túl azon, hogy vállalta, hogy inkább börtönbe kerül, de ezt a túrát felvállalja, egyetlen pofavágása sem volt egész nap, pedig a végén már igencsak vánszorgott és tényleg azt éreztem, hogy ő most csak örül... az én örömömnek.

hát így mulatunk mi a tilosban járva. nagyonszeretem.

1 megjegyzés: