2011. november 28., hétfő

semmikülönös

ma délután spontán ránéztem az új tejcsokoládé színű falra és azt mondta, hogy akkor én most festenék rá egy tejeskávé sávot... és lőn, már ott is van :) vagány. mellesleg meg van némi "új lakás" fíling a friss festéstől - és nem csak az illatától, talán a tisztaság érzet, tényleg mintha új lenne. a duluxról pedig annyit, hogy bár - állítólag - drágább mint a diszperzit, ami nem lemosható, de legalább 16 literes vödrökkel mászkálsz és fröcsköl össze-vissza mindent - szóval a mai fekete trikómban festettem le ezt a kis falszakaszt, kb. egy óra alatt kész volt az egész három rétegben, lemosható és egyetlen csepp nem ment semerre, még alánejlonozni sem kellett.
(lakberendezői tanács: sokkal jobban megéri ez a festék mint hinnéd ;o)

egyébként meg. szívem szerint holnap nekiugranék az ikeának piros kiegészítőket venni a csoki és kávé színekhez... de nemtok. (pénz híján.) kicsit reméltem, hogy mindez karácsonyig összejön, nem vagyok az a türelmes fajta. (sajnos.)

holnapra már listát írtam... non-stop rohangálósat. de jó lesz.
nincs is kedvem írni. inkább felébresztem szegény bé-t, induljon dolgozni... (szegény :(

1 megjegyzés: