2011. november 2., szerda

így

hát most kicsit kikapcsolt az agyam, ez kétségtelen...
égnek álló hajjal ülök a gép előtt, állítólag egy órát aludtam a kanapén eldőlve - említettem már, hogy remek társaság vagyok? :)

alig-alvás, majd két óra konditerem (holnap négykézláb fogok közlekedni), egy óra kutya- és gyereksétáltatás, egy óra játszótér, egy óra bevásárlás... én jogosnak tartom. holnap egész nap ügyféllel rohangálás egy kis ovival és fodrásszal (VÉGRE!!!) megszakítva... itt ülök kómásan és próbálok rájönni, hogy mit is vigyek, mit vegyek föl és hasonlóan fontos dolgok... de nem tudok felülkerekedni a fáradtságon, inkább elmegyek aludni, miután befejeztem ezt a roppant fontos és sokatmondó bejegyzést :o)

ps. édi-bédi félredöntött fejjel figyelem a kamasz szerelem alakulását és konkrétan vissza kell fognom magam néha, hogy ne mondjak ki hangosan ilyeneket, hogy "ááááááooooh". de ciki. de ha egyszer ez olyan éééééédes :o)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése