2011. november 29., kedd

semmiségek

fáradtan üldögélek. alma elaludt hazafelé, édes nehéz terhet kellett becipelnem, mint egy rongybabát, átöltöztetni, befektetni az ágyba... imádom. érdekes volt ma. anyunál hisztizett és a földön fekve toporzékolás közben megrugdosott. ez egy olyan dolog, ami nálunk NINCS. semilyen szinten. gardróbba be, üvöltés, hiszti, önsajnálat, stb. én ilyenkor rá sem hederítek, mert pontosan tudta miért került oda, majd ha lenyugszik és átgondolta, akkor megbeszéljük és bocsánatot kér. (csendben megjegyzem, hogy ez olyannyira működik, hogy bármilyen hisztinél elég csak felhozni a gardrób kérdést és már el sem kezdi - de ha üt vagy rúg, akkor nincs kecmec) - szóval anyám kikészült. hogy jaj szegény gyerek. ő néha nem érzi, amikor SOK a beleszólás. ugyanakkor ez a dolga egy nagymamának, nyilván nem neki kell nevelnie. de asszem utána a napnál is világosabb volt, hogy a gyerek nem "károsodott", hiszen pici kora óta tudja, hogy miért mi jár, vidáman megvacsorázott és kész :) (és ami a gardróbot illeti, mint "félelmetes" büntető helyet. hát ez akkora megrázkódtatás neki, hogy ha épp nincs büntiben, azért ott szeret kakilni mint intim helyen és csomószor játszik ott csak úgy :))))) na ennyit erről.

annyit rohangáltam délelőtt, hogy tök jó volt anyunál a pokróc alatt ülni. erre vágytam egész nap. sokat fáztam ma (igen, hülyén is öltöztem és nem voltam rest még oviba menet előtt a kutyát is jól megjáratni a nulla fokban :) - szóval azt hiszem most itthon is ezt fogom tenni, mert megérdemlem :)))

ps. szeretem a jó beszélgetéseket, akár telefonon is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése