2011. november 30., szerda

csajos nap

nekem ma naggggyon jó csajos napom volt :) már reggel jött reni - rohantunk is az oviba, mert elfelejtettem a heti gyümölcs adagot bevinni (de gáz), aztán kávézás, bundáskenyerezés, élet nagy dolgainak megbeszélése, utána ikea (van már pár piros párnám, éljeeeeen :), végül kanapén kuckózós tovább-beszélgetős. aztán alma begyűjtése az oviból leszbi párként, végül almával együtt további beszélgetés (ez már inkább nevetős mint bensőséges :)))) - és én úúúúgy izgulok egy történet miatt, hogy alig várom a folytatást és nagyon, de nagyon drukkolok... láv.

most pedig gumira fogom felvarrni a kesztyűket és befűzögetem őket a kabátba, mert ezt a tudományt is ellestem valakitől. haladó anyukák tanfolyama.

imádom a piros párnáimat.
és utálom a problémáimat.
komolyan elgondolkodtam pár dolgon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése