2011. november 17., csütörtök

összevisszás

érzem, jó lesz az éjszaka. artúrt jól megtömtem a kaja maradékkal... vajon hányszor fog éjjel felkelteni, hogy kimenne tojni? :)

fáradt vagyok és tőszavak vesznek körül. nem mennek a barokk körmondatok és a mély lélektani kifejtések. inkább csak villanások...

- mindig elgondolkodtatott vajon mennyit kell izzadni ahhoz, hogy egy nőnek még a kötött pulcsiban is egy nagy folt legyen hónaljnál. szerintem ez nekem akkor sem menne, ha fizetnének. mindenesetre szemmel láthatóan összefügg a feszültséggel.
- a gyerek ma nem akart KIjönni az oviból! :)))))) én már tiszta ideg voltam, hogy 10 perccel később mentünk érte és jaj, nehogy sérüljön a kicsi lelke... ránk nézett, majd közölte, hogy neki még rajzol az óvónéni egy királylányt (minő meglepetés). ja, bocs, akkor mi addig itt kint várunk :))))) a nap híre: ma ALUDT is, nem csak bámészkodott az ágyában. csokigolyóban mértem a jutalmat. egyszerű vagyok mint a bot, ám annál hatásosabb.
- a lakás lenti részét át fogom festeni (tejcsoki-krém-piros lesz az új design). bé - anyagilag - nem adott rá engedélyt, pedig már mindent megbeszéltünk. viszont nem bírok magammal és most azonnal szeretném... ha van valakinek fölösleges 40-50 ezre (kiegészítők is kellenek ugyebár), akkor szívesen megadom a számlaszámomat.
-ingatlanokról jut eszembe, azt kell mondanom, nem vagyunk semmik, ami a ma reggeli akciónkat illeti... :) nem mintha attól tartanánk, hogy jelenlegi helyzetben azonnal megveszi valaki a fészkünket. de ha igen, akkor még erre sincs kész tervünk :))))
- beleszerettem egy piros laptopba a telenornál. és igen, azért, mert piros. viszi a tervező programot. a többi nem érdekes, mert max. levelezek és böngészek még rajta. köhöm. a piros tök jó karácsonyi ajándék lehet akár, nem? :)
- utánaolvastam saját magamnak a neten és egy oldal kibökte, hogy micsoda szavakat lehet alkotni a nevemből... szeret. terhes. ez is benne van. nagyon érdekes volt így hirtelen ránézni ezekre a szavakra. mosolyogtam (nem, nem aktuális, nem azért, de mennyire édes már)!

najó, befejezem és megyek aludni. jót bőgtem az álomépítőkön, oszt itt sem vagyok.
semmi komoly, semmi lelkizés. festéket akarok venni. mostazonnal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése