2011. november 10., csütörtök

csókoltatom

senki ne irigyelje tőlem a ma délelőttömet... a tanulság még csak nem is az, hogy az ember ne kezdje a reggelt hülye e-mailek olvasásával - mert az megvár és nem tűnik el. szóval még az oviból lefelé is puffogtam, olyannyira, hogy tárcsáztam is, mert eldöntöttem, hogy ezt nem csinálom tovább. hála égnek nem vette fel. egy óra múlva higgadtabban tudtunk beszélni. egyébként még saját magam számára is meglepő a saját diplomatikusságom. szerintem korábbi kirohanásaimhoz képest ezt tényleg higgadtan és normálisan adtam elő - több sikerrel, teszem hozzá csendben. így a tervezett végleges "szakítás" helyett jól megbeszéltünk mindent és JÓ lett a vége. hmmm. (a kommunikáció ördöge)

a másik dolog megoldása még várat magára... m uszáj lesz annak is valamilyen formában megoldódni, hiába sokkal szívesebben koktéloznék valahol tahiti környékén... fel akarok számolni mindent, ami nyomja a lelkem - mert annak semmi értelme, hogy dédelgessek magamban dolgokat.

ma két rohanás között bekaptam egy 120 forintos hotdogot az ikeában. remek, tartalmas ebéd, mi? még ithon munka gyorsan, aztán rohanás tovább dolgozni máshová. van egy tippem, hogy estére fáradt leszek :) de megérdemelten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése